09.03.2010

Zapaceala sau creatura simpatica?

Fiind in curs de a ma descoperi, marturisesc ca habar nu am ce sunt. Sunt o fiinta mai indecisa decat vremea... si care incearca sa se descopere pentru a trece la un alt nivel.
Sunt o zapaceala sau o creatura simpatica?

Anyways...in ultimele 24+ de ore am fost treaza si momentan sunt cu bateriile la pamant, desi am Duracell. Ce face un student in 24 de ore?
1. Asteapta un prunc in fata Casei de Cultura a Studentilor vreo 40 de minute, timp in care observa comportamentul oamenilor pe strada, care e tipic. Toti treceau pe langa mine si ma priveau insistent. Nu va place undercut-ul meu, oameni buni?
2. Intalneste pruncul care ii da un pierce in limba. [adica, in traducere, m-am gaurit iar]
3. O incurajeaza pe Iaiu[Raluca] sa isi gaureasca si ea limba, lucru greu, dar reuseste [Crissy rullz :)) ]
4. Merge in Polus si cumpara o sticla de vin pentru Bia, ca azi e ziua ei [La multi aaaaaaaani scumpa mica !! :) ]
5. Freaca vremea in Polus, apoi se intoarce grabnic pentru a se intalni cu Iaiu ca sa mearga la Organizatia in care tocmai s-a inscris [ don't ask!]
6. Primeste invitatii la chefuri in camin de la Bia si de la inca o tipa din camera de vis-a-vis... Lore...care cica tine chef ca au vin..dar refuza ca na..
7. Ajunge la organizatia respectiva, unde bea whiskey, suc de pere si mananca prajiturele [NU uita de pierce-ul facut in urma cu 5 ceasuri]
8. Merge in Seven, un club de fite si figuri unde zaboveste vreo 2 ceasuri, timp in care mai bea un After Sex si un Long Island. Plus Metaxa si oleaca de vodka.
9. Ajunge si prin Fire...ca nu e ziua MUIERII fara a trece pe acolo, unde sta putin, ca era GOL!
10. Urca la camine, unde da telefoane si e convinsa de sarbatorita sa coboare in Campus Pub.
11. Sta in Campus Pub pana pe la vreo 3 jumate, unde mai bea una-alta. Vodka, mai precis.
12. La 4.00 ajunge in camin, unde face ceai pentru gatul prea umflat si racit si bolnav.
13. Pana la 6.30 sta cu Codruta [Blonda din poze] la povesti despre nemurire. Filozofari and stuff.
14. Pe la 7,35 ajunge la scoala, unde i se face rau [am amestecat alcoolul cu medicamente...ca-s bocna de racita...iar detaliul ala de pe prospect fu uitat cand veni vorba de alcool]
15. LA 9.00 coboara la cantina sa manance un hot dog, apoi pierde vremea pana la 10.50, cand are seminarul de Economie Europeana.
16. Dupa vreo ora de seminar, pe bus, cu Lena, catre camin.
17. Se baga pe la Bia sa o salute.
18. Intra in camera.
19. Se urca in pat si mai pune un post pe blog.
20. E vreo 13.30 . I need some sleep. Ca se fac 24 de ore de cand mi-am tras pierce-ul si nu am dormit deloc.


Totusi, sunt o zapaceala sau o creatura simpatica?

3 comentarii:

  1. :d, ramai zapacita, desii ai momentele tale knd nu-mi mai imi placi nici asa, stii u..

    RăspundețiȘtergere
  2. zapaceala in toata regula

    RăspundețiȘtergere
  3. "Toti treceau pe langa mine si ma priveau insistent. Nu va place undercut-ul meu, oameni buni?" Ca sa o citez pe o mica tigancusa trecand pe langa Dizzy (o punkista din cluj) : "Da doamna de ce v-ati pus droadele alea in fata ? "

    RăspundețiȘtergere