08.03.2010

Dialog

Stateam in pat
Spalandu-mi fata cu lacrimi.

Nu mai putem visa.
Ni s-au terminat visele…

Nu e adevarat,dragule.
Prinde visele in zbor in somnul tau.

Nu mai putem fii frumosi
Fericirea consta in lucruri artificiale.

Nu! Priveste-mi zambetul!
Priveste inima mea care tresalta cand te vad!

Nu mai putem fii buni.
Bunatatea inseamna bunastare si bogatie.

Nu! Eu sunt buna!
M-am daruit intru totul unei persoane: tie.

Nu mai putem respira.
Aerul contine toxine care ne ingreuneaza plamanii.

Nu e asa! Respira!
Vino intr-un parc si respira aerul expirat de mine!

Nu te mai iubesc.
Nu mai am nici un sentiment fata de tine.

Eu te iubesc.
Si te voi iubi mereu…Intotdeauna.

3 comentarii:

  1. Mai Dani, nu mai fii atat de parazit. Si uita-ma cat mai repede. Spre binele tau.

    RăspundețiȘtergere
  2. Keep on, Crissy...mi se lumineaza ziua cand citesc lucruri de genul...thanks

    RăspundețiȘtergere