23.03.2010

Bk

Astazi la cantina Sorina si Silvia [2 colege] mi s-au plans ca ma vor inapoi. Here I am. Nu am nimic inteligent, genial sau frumos de scris. Asta pentru ca sunt obosita. Da, iar sunt obosita. Vestile din ultima vreme nu sunt nu stiu ce... Adica am mai prezentat ceva pe la Economie Europeana, trebuie sa invat Finlanda pe de rost din punct de vedere economic, m-am indragostit de David Garett [daca chiar te intereseaza, youtube it], mi-am vazut pletosii preferati in doua zile la rand, deci mai ca am suferit 2 atacuri de cord, am dormit putin si se pare ca nu mi-a priit, mi se face dor de Fire ca nu am mai dat pe acolo de o saptamana, "Te iubesc, la feminin" se contureaza din ce in ce mai bine, ca o gagica buna :) , tre sa scriu " Scrisoare pentru mama", Ghiaru' m-a dezamagit si induspus, mi-a zis ca o sa ma binedispuna si nu a mai facut-o, am mai vorbit cu Lu... si asa mai departe.
Primavara asta ma face sa imi scot nasul dintre tastele prafuite la plimbari. Am plecat sa imi obosesc creierul si mai tare.

Un comentariu: