05.03.2010

Alice

If I had a world of my own, everything will be nonsense.
Nothing will be what it is, because everything will be what it isn't.



Azi este 5 martie 2010. O zi pe care o astept de prin august, anul trecut. Am rezervare la Alice in Wonderland, de la ora 22. Deja am emotii. Cum dracu sa nu am ?? Adica e un film de Tim Burton. Cu my dearest Depp si Bonham Carter. Iar soundtrack-ul e adorabil. Preferatele mele sunt "Her name is Alice" de la Shinedown si " Very good advice" de la Robert Smith. Si "The poison" de la All American Rejects suna bine". Dar "Alice" de la Avril Lavigne mi se pare cam boring...





Abia astept sa vad filmul! I will write a review, daca o sa ies vie de acolo. Poate ochelarii 3D ma vor duce in Wonderland- that's the place u can be happy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu