02.03.2010

Pentru ca POT

Azi e marti. Minunata zi din saptamana in care am un curs de la 7.30 .
Economie Europeana, care fac cu o doamna profesoara foarte simpatica, Mihaela Lutas. Iar la FSEGA, desi cursurile sunt relativ optionale( ca meri ori ba, lor le e tot una), aceasta mirobolanta doamna tine cont de prezenta la curs. Ma rog.

Eram in prima banca(ca de obicei) cu blonda mea si cu Bianca.

Si ne preda madame cursul si ne propune sa facem niste proiecte despre Instituriile UE. Avea nevoie de 5 oameni. Nici nu termina bine de scos ultimul cuvintel, ca blonda ma-ntreaba "Merem?". Eu dau din cap afirmativ si intr-o fractiune de secunda eram cu mainile sus.

"Cum sa prezinti un proiect in fata unui intreg amfiteatru?" ma intreaba cineva.
"Emm...bagi sticku' cu proiectu' PowerPoint in calculator si ii dai f5 si incepi a vorbi de-odata cu desfasurarea proiectului sub privirile flamande de cunoastere a colegilor" raspund eu ironic.

Sincer, nu mi se pare o misiune imposibila. Si ca sa fiu fata buna am si inceput cu documentatia azi la biblioteca. Tot ce imi lipseste e Microsoft Office. Cam tot ce conteaza.

Da' e ok.

In plus, vreau sa ma inscriu in Erasmus. Vreau sa ma duc un semestru la o universitate din Franta. Sau la Bucuresti. Sau la Iasi.

Daca ar fii sa alegi pt mine ce ai alege? ASE( Bucuresti) sau FEAA(Iasi)?




P.S. Mai gandac, nu te mai ascunde sub masti anonime :)

2 comentarii: