14.03.2010

Po-go?

So, eram convinsa ca voi ramane in noaptea asta bine-merci in patutul meu, la caldurica sa imi revin de tot din gripa asta care nu mai trece. Dar Iaiu mi-a facut o oferta cam..irezistibila: Fire...
Si se pregateste fata de Fire. Ia banii imprumut [deja imi place tehnica asta-iau bani imprumut mereu pentru ca atunci cand ii primesc de la ai mei sa ii dau mai departe] si ia o bucata Iaiu si mergem in Faiai, unde am PLACUTA si IMENSA surpriza sa imi vad fata mea albastra, bucatica mea de cer :D
Dansam ca nebunele, mai un pus pus mai una, mai alta si mergem la DJ. "Ne bagi, te rog, Down with the sickness?" la care el "Da,da..urmeaza peste vreo juma de ora" Pana una-alta ne punem la masa, mai bem una-alta [bere+tequilla=love] si baga nenea Chop Suey. Nu trecuse juma de ora, trecura vreo 15 minute. Si da-i tata pe pogo pe Chop Suey...Da' vis... Pe langa faptul ca eram in balerini si mi-i pierdeam pe rand a fost totul perfect. Dupa Chop Suey ce imi baga nenea? Disturbed- Down with the sickness. Apoi daca pe SOD m-am spart, pe Disturbed mi-am bagat toata PULA :))
La un moment dat ma imbranceam cu Dee, cand un tip ne-a despartit. Dude, we were like...dancing...pseudo-dancing...we were pogoing... Si uite asa...dupa inca vreo 2 ceasuri de zbenguiala sta zapaceala in fata laptopului si mananca paine cu zacusca. Viata e atat de...hot...exact ca Fire-ul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu