31.01.2010

Ziua sucita de ieri

!!!ATENTIE!!!Postarea e sucita in mod intentionat!

Dupa cum am promis, o sa scriu despre ziua de ieri. Nu o sa mentionez nimic despre ziua de azi in afara de faptul ca mi-am facut o fustita de piele care se muleaza foarte sexy pe... asa...si ca am fost in Fire unde din cauza PDP-ului nu mai imi aduc aminte mare lucru dar ceva stiu sigur:ultima oara cand am pus geana pe geana a fost vineri noaptea... si ieri a fost o zi tare placuta. Zi de poze :)
o sa bag aici cateva ca sa vedeti ca o roscata cu pistrui "fumegator de fierbinte" (trad.: smoking hot)


>
In timp ce stateam in statia vietii asteptand 24B-ul am vazut o duba roz. Orgy a zis ca e mov, pan la urma am ajuns la concluzia ca era fucsia. Si peste drum am vazut un salon pentru toate Barbie-le din Hasdeu: Salonul fucsist - pentru pitipoanca cu unghii de aceeasi culoare :
Apoi, inghetand in statie am cazut de acord sa urcam in urmatoru bus, care ne-a dus pan la un punct, de unde am luat-o pe jos. Ne gandeam ca o-vai!o-vai! o sa ne fie greu, dar am avut de trecut doar un delusor inzpezit plin de copii cu sanii(a se citi sănii) Si toti erau fericiti si zburdau mai ceva ca mieii. Ajunse in Polus am facut carari in toate magazinele si nu am gasit nimic fain si ieftin, asa ca m-am pus sa fotografiez pestii.

Apoi am asteptat busu care ne-a mai tinut 10 minute in frig.
Apoi eram happy ca-s in bus si nu ne mai era frig.

...
...
*missing text*-removed because of its boring description
...
...

Iar pe la ora 10 m-a convins Raluca sa mergem in Fire. Mi-am facut incalzirea cu 2plicuri de Tantum si inca am tripuri.

Da' e OK! :)

P.S. Ma bag la "It's complicated"
P.P.S. Vreti sa pun poze cu peretele meu de camin? Lasa un comment!!

3 comentarii:

  1. Daaa vreau poze cu peretele tau din camin.

    Your hair is on fIRE.

    RăspundețiȘtergere
  2. schatz, de cate ori iti citesc blogul de atatea ori imi tresare inima, rock on

    RăspundețiȘtergere
  3. peretele ala e o opera de arta...TREBUIE sa pui poze...
    P.S: ce sexy e fusta aia :> hehe...

    RăspundețiȘtergere