05.01.2010

Hello, lady!


So, azi a fost prima zi de scoala.
A fost o zi cu serpentine (asta ascult acum :P )
Adica oameni faini, vesti rele, porcarii.
O chestie interesanta e ca am aflat ca maghiara e identica englezei :D
Una dintre cele mai faine chestii e ca am fost in Umbra de Noapte. Am luat-o si pe Elena, care e una din cele mai faine fete ever. Bun, pana sa ne vina noua comanda am dat lumanarea pe jos, iar in aterizarea ei a stropit cu ceara pantalonii Elenei si geaca mea. Bun, ne vine comanda...si in timp ce ne bem noi chestiile, Ramona insista ca Adi sa ceara o tigara unei fete din spatele lui. Da Adi nu, ca Batman-Batman. Si cand ii admiram tipei cizmele( adorabile!!!), vad ca ii face semn la Adi, si , ca sa vezi, se cunosteau. Ne imprietenim cu fata, si dam sa plecam, ca de la 7 aveam o intalnire la Casa de Cultura a Studentilor. Si cand Elena se ridica de la masa: PUF! adica puf de gaina!
I se topise bietei geaca de la caldura unui ceva ce facea caldura in Umbra. Am ras pana m-am spart :D adica na, cine nu ar rade?:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu