20.01.2010

Have a break

Iau o pauza din pseudo-invatatul asta pentru un post rapid.

Ca de obicei, oamenii ma dezamagesc in continuare. Stii senzatia aia cand te apropii de bradul de Craciun si vezi un cadou frumos impachetat si crezi ca o fi ceva dragut si cand dezchizi pachetul vezi ca ai primit, de fapt, clasicele perechi de manusi ?
Cam asa ma simt si eu in ultima vreme. Din ce in ce mai des.
Ok, iti multumesc ca m-ai facut fericita in weekend, dar nu puteai sa o tii tot asa?
Ok, iti multumesc ca mi-ai oferit o particica din viata ta, dar acum, cand am putea sa ne materializam toate planurile facute in aste 4-5 luni de cand vorbim, de ce dai bir cu fugitii?
Ok, iti multumesc ca imi oferi timpul tau, dar acum cand am nevoie de o gura de aer, de ce nu ma lasi sa respir?
Ok, iti multumesc ca tii la mine, dar daca te refuz, de ce nu poti accepta asta?
Ok, iti multumesc pt tot, dar cum ramane cu mine?

Zau ca ma simt din ce in ce mai folosita.
Gen, rolul meu pe asta lume este sa ii ajut pe restul, dar...cu mine cum ramane? EU cu cine votez?

Din fericire, mai am si persoanele din jur, care imi ofera un strop de intelegere.
Dar dudes, take it easy. Ioana sau Cristina nu e GOD!

Chiar trebuie sa imi inchid messu, telefoanele si sa ma shut down completely ca sa am un strop de liniste?
Nu am nimic impotriva- ajut pe toata lumea... dar e sesiune God damn it! :))


Ba, m-am saturat sa imi fac planuri. Zau, orice imi planuiesc iese aiurea.
Ce am planificat cu Ovi nu a iesit. Ce am planificat cu Dani nu a iesit. Ce am planificat cu Adi nu a iesit. Nici macar idiotenia asta de salata orientala nu a iesit cum trebuie.

Tot ce imi ramane de facut este sa mai beau o cana de cafea si sa ma duc naibii. Poate asta m-ar ajuta.

Sau poate nu.

P.S. Mai Adi, chiar vroiam sa te vad. Pacat ca tu nu mai vrei.
P.P.S. Is it just me, or this posts sounds like a suicide note?:))
P.P.P.S. I love Oana!!!

Lovely. Lovely, indeed.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu