14.01.2010

3

3 este unul din numerele mele norocoase. Celalalt e 2.

Stateam in pat cu gandul la prima mea sesiune si mi s-a facut brusc pofta de Vama. Dupa sesiune o sa am o saptamana vacanta, vacanta in care sper sa ajung la mare.
Vreau sa ajung la iubita mea neagra- marea.
Mi-e dor si de iubita mea albastra.
Mi-e dor de zilele in care nu aveam nici o grija.
Dar poate asta e viata.
De azi nu o sa mai scriu.
Dispar o vreme.
Trebuie sa o fac.
Trebuie sa stau sa imi adun gandurile, iar de data asta o simpla plimbare nu ma ajuta.
Am nevoie de doi ani.
O sa revin totusi, caci ce e rau nu moare rapid.
Oamenilor, nu mai dormiti atat!
VIata asta tampita e atat de scurta... 4 ore de somn ajung.
3 e numarul meu norocos.
Pentru ca are legatura cu tine.


"timpul trece cum vrea el"


Copii, lasati somnul!


Carpe Diem!


O iubesc pe Oana si sunt fericita ca ea e fericita. sincer. Azi a fost singura ce m-a facut sa zambesc cu adevarat. Restul zambetelor de azi nu au fost sincere, sorry.


Pa :)
BBL

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu