26.01.2010

Zahar

Alta chestie la care mi-a zburat gandul cand scriam despre linguri.
Fiind la o cafea, probabil in Stuf, am primit pliculetul asta de zahar cu zodia Fecioara- zodia mea- care zice ca o fecioara e:
*Precisa - asta nu stiu exact, poate doar daca imi dau interesul destul
*Morala - la cum vorbesc, numa morala nu sunt, dar poate m-oi schimba cand oi creste
*Egoista - hmm, still working on it
*Poseda arta seductiei - greu de zis...mie una nu mi se pare-ar trebui sa am baietii stand la coada si nu ii vad asa
*Romantica - well, depinde de ce stare am
*Familista - si mai greu de zis
*Are limba "ascutita" - asta e CLAR :))
*Gandire analitica - serios, daca nu as avea asemenea gandire, as mai exploata atat bietele linguri?


Si am luat plicu ala de zahar si l-am decupat si l-am pus pe perete.
O sa pun poze cu peretele meu in curand. Sau o fi mai corect sa zic "peretii"? :-?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu