29.01.2010

Litere,part 2

Astazi Bianca a deslusit misterul literelor. Si-a dat seama de ce aveam obsesia asta cu literele :D Doar am mancat supa alfabet :)
Iar multitudnea de litere mi-a urcat la cap.
Want a prof? Here you go!


Cel mai greu mi-a fost cu T-urile, da am rezolvat si problema asta cu rabdare.
Azi am inceput ziua invatand...sa nu mai beau ever 2 plicuri de cafea dimineata.
Vreo ora am fost agitata si a fost nasol. Apoi examen, unde am facut bine, apoi pozeee :D
Am mers cu niste copilasi si le-am facut poze pe lacul inghetat. Pentru asta trebuie sa ii multumesc Oanei ca mi-a dat minunatia ei de aparat :)
Azi am mai gasit o gagica aici in camin, Lavi, din 54, care scrie poezii. Si scrie fain gagica, chiar imi place. E pe stilul simbolist. Poate ca odata o sa imi doneze o poezie sa imi colorez un post cu ea...ciudat zis "sa imi colorez"...dat fiind ca aste poezii nu tare au culoare.Si tre sa imi fac si un ringtone, ca m-am saturat de Solcanu. O sa imi editez "One" de la Metallica. Ori bag "Herr Mannelig". Ma rog, sunt obosita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu