24.01.2010

Ursul pacalit de vulpe

Daca mai vad vreun ip de bucuresti ce incepe cu 231.xxx.xx.x ca imi vizualizeaza blogul,fac cu capu'.
Ma rog...sa mai schimb tenta asta pesimista, trebuie sa mai impartasesc cate putin din chestiile faine din ultima vreme.
* Dora are blogul meu ca home page. Nici ea nu stie cum a facut asta, da e OK! :)
* Mi-am belit ochii la Dr. Dolittle 3 si mi-am adus aminte de filmele alea de cand aveam 10 ani cu gemenele Olsen...so...oldish si nu stiu...sunt genul de filme ce iti aduce aminte de duminicile petrecute in familie. ce exprimare de 2 lei :))
* Cand zic oamenilor ca am blog raman gen : " wooow...sa-mi dai linku!" si cand le dau linku nu intra nimeni.(bine,exceptand ip-urile gen 231.xxx.xx.x de bucuresti )
* Aseara am avut parte de cea mai scurta noapte in Fire, sau , ma rog, Remember Pub
* Miercuri seara am iesit cu 2 americani si a fost ok.
* Sorin mi-a tras teapa de 2 ori saptmana asta ( muhahaha)
* Fratele meu geaman are avatar misto
* Am aflat ca e misto sa dai bani imprumut, ca asa nu ai cum sa ramai fara. Cel putin oamenii pe care i-am imprumutat eu sunt oameni simtiti si imi retuneaza banii :D
* Pana la urma e misto la FSEGA. Iti umplii capu pt o saptamana cu poracarii ce le uiti in cealalta saptamana si poate de ai noroc iesi si cu o slujba misto.
* La engleza nota finala mi-e 10.05
* Mai trebuie sa imi pun 3 fluturasi pe perete. Am 7 si ma gandeam ca daca tot am 10 gauri in ureche, sa am si 10 fluturi pe perete.
* M-am uitat la Avatar. Dupa capu meu, e un mix intre Pocahontas si Surrogates.
* I-am dat Alexandrei cadoul de ziua ei. Un tatuaj. Si,citez de la ea: " Tu Cris,nici sa vrei nu te pot uita". Si salonul la care am fost e de nota 20! Iti aduce aminte de Miami Ink. Si baietii sunt faini... Si tatuajul Alexandrei la fel...
* Nu cred ca o sa mai beau cafea curand. Nu-mi face bine, dar cui ii face?:))
* Azi am primit mail de la Angela :D E o tipa ce am cunoscut-o in Belgia cand eram in clasa a 10-a si am tinut legatura pana cam in septembrie anul trecut, cand nah, cu facultatea, cu una-alta am mai lost touch. Dar azi am reluat legaturaaa!!:D
* Plec cu Bia la tigara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu