25.01.2010

Holy fucking shit!

In noaptea ce tocmai a trecut, in afara de faptul ca am stat si m-am chinuit cu floarea asta de sus ^^^^^ , am stat la taclale cu frate-miu, Cata. Eu si Cata suntem frati gemeni din mame si tati diferiti. Cum vine asta? Pai suntem nascuti in aceeasi zi si gandim aproximativ la fel. Vorbeam noi porcariile noastre pana i-am zis un banc rasist la dragul meu Cata. De unde lucrurile au inceput sa degenereze...
Spirit: What do u call a black priest?
Spirit: black=nigga
Cata: :-?
Spirit: =))
Cata: nu stiu
Spirit: holy shit
Spirit: =))
Cata: =))
Cata: eww
Cata: :P
Cata: acuma
Spirit: =))
Cata: mi-a venit in minte
Cata: poza
Cata: cu
Cata: holy fuckin shit
Spirit: =)))
Spirit: =))
Cata: :)))))))
Spirit: :))
Cata: hahahah
Spirit: da chiar
Spirit: de la mine si aia
Spirit: :))))
Cata: :)))))))
Cata: e mortala
Spirit: dude, i am a girl, i should stop
Spirit: :))
Cata: stop wha?
Spirit: =))
Spirit: being such a...
Spirit: guy?
Spirit: =))


Hehe. Si pentru cei mai tari de inima si de stomac, o sa atasez si poza cu "Holy fucking shit" :)

Un comentariu:

  1. =)).....................
    Hai sa fim seriosi...even a shit has the right to feel good:))

    RăspundețiȘtergere