21.01.2010

La Stuf

Putine lucruri pot face un om fericit.
Iar eu acum sunt fericita,cu toate ca destui nori am deasupra capului.
Oi fi fericita din cauza oamenilor in compania carora ma aflu.ori din cauza celor doua pahare de vin. ori a tigarilor Lorenei.ori din cauza narghilei ce tocmai s-a terminat...ori din cauza muzicii...sau a instrumentelor de pe pereti ce ma privesc cu superioritate,laudandu-se ca sunt mai sus decat mine. ori din cauza fumului din spate ce-mi gadila urechile. ori din cauza mainii Lorenei care se joaca cu lumanarea. ori din cauza tuturor acestora,insumate.
nu vreau sa fac selectii.vreau sa impart dragoste tuturor.caci toti merita putina dragoste.
sunt cu oameni dragi mie. as vrea sa fie toti prietenii mei aici.
dar ma multumesc cu ce am.caci in acest moment ei trei imi ofera tot ce as putea cere de la ei.
ii iubesc. acum,doar pe ei.
si nu stiu ca imi abtin lacrimi de bucurie,dar e ok.iubesc. acum si de acum inainte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu