24.01.2010

Lucia

Pe Lucia am cunoscut-o pe vremea cand eram un copilas bagacios( nu ca acum nu as fi la fel, dar sa zicem ca am mai crescut putin).
Pe Lucia am intalnit-o pentru prima data anul trecut.
Si sincer, regret ca nu am vazut-o mai devreme.
Pentru ca discutiile de pe mess nu se compara cu o plimbare in Herastrau, cand ma chinuiam sa prind frunzele din zbor si tot ele veneau la mine. Si acum ma dor picioarele cand ma gandesc cat am strabatut Bucurestiul pe tocuri.
Si Lucia e un copil fain.Care deseneaza al naibii de bine. Si Lucia, scumpa de ea mi-a desenat si mie ceva. Si acel ceva e pe peretele meu deasupra tuturor.
Lucia e un copil ce cauta lucruri simple in viata: un mar, muzica, buze, iubire.
Lucia e frumoasa.
Lucia a fost frumoasa si cand a venit la Cluj si am mers in Stuff. De 1 decembrie a fost cu mine Lucia. De 1 decembrie a plecat de la Cluj si ea nu stie, dar am plans oleaca.
Si Lucia are bloooooog :) http://luciaghegu.blogspot.com asta e blogul Luciei.
Si de Lucia mi-e dor.
Si stii care e cea mai tare faza?
Lucia are o sora. Geamana.

Maria...care e cea mai draguta fata ever. As vrea sa se vada cum o vad eu pe ea.
Ca pe o luptatoare si o invingatoare si o fata frumoasa. Caci Maria e frumoasa. Lucia la fel.Maria e frumoasa...

Nu le vad una fara alta.

Dar hai ca termin tot cu Lucia.
Pe Lucia o iubesc.
O iubesc pentru ca ma iubeste si pentru ca gandeste cum gandeste si pentru ca e una din fetele de la Poli si pentru ca e acea persoana care iti zambeste inapoi cand ai nevoie de un zsambet.
E Lucia.
Prietena mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu