19.02.2010

My blue girl

Rusu Diana Alisa


Pe Dee o stiu din 21 iunie 2009. Putin timp. Dar mi-a ajuns pentru a-mi da seama ca suntem predestinate. Avem o tona de lucruri in comun. Si este un model pentru mine. E fata ce are parul albastru. Fata cu care ii "dau pa pizda" si fata in apartamentul caruia ma simt mai acasa decat nicaieri. E fata ce mi-a dat aripi si ce continua sa adauge incetisor cate o pana in ele, ca sa se asigure ca zbor.E fata cu care ma uit la filme si adormim. E fata care trebuie sa vina la Cluj de la anu. E fata caruia i-am facut o vizita surpriza joi si care a primit din partea mea si a Ioanei o oaie albastra. E fata care citeste mult, scrie lucruri frumoase si face poze si mai frumoase. Pe langa asta, e si un model extraordinar. E genul de persoana cu care iti place sa iti imparti camera, cu care iesi in Fire, cu care imparti o inima din turta dulce de Valentine's Gay.
Mi-e dor de ea, desi au trecut doar 2 zile de cand nu am mai vazut-o.
Si eu vreau sa stie o lume intreaga ca eu pe Dee o iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu