28.02.2010

BETIE

Sed in fata Campus Pub-ului beata de rup. Astia ma cheama-n stuf. Nu stiu care are masina. Fac un efort enorm sa fiu coerenta. Astia-s beti . Vor sa conduca. Cantam aia cu locul potrivit yo :))
Bia se duce pe linia de la mijlocul drumului.o masina accidentata-n fata. Taxiul pe langa mine. Cui nu-i place dragostea? Ei hai lalala. ..pe trotuar! :))
Greu e sa fii coerent.ei halalala.spune-aseara unde-ai fost! In Campus Pub.aici nu suntem in Bistrita sa facem ce vrem noi' politia. Sunt beata de rup.astia canta de rup.cu cercei. Nimeni nu merge drept ca vine asta cu masina de curatat. Drumu garii din Becleaaaaaaaan =)) e 4 juma si runt beata pe strada..clinicilor.astia urla ca eu nu cant.vreau sa dorm. Bausi o tona. Vodka,tequila si o Codruta impiedicata. Plus absint. Ala cu cureaua lata acum. Vreau un pat. Codruta vrea in Hasdeu. Da suntem pa Cinicilor.post beat.bag....ce n-am. Mai avem pana-n
Stuf. La mine rasuna Arabian nights.si astia vor Stuf. Eu Fire. Alta balada sfanta. Te-am iubit mandruta tot la pieptu meeeu. Plm. Am cules unu de pe marginea strazii in gasca noastra de 6. bia cade.o pup.hai sa merem.toti 3. plm.im drunk.bbye

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu