24.02.2010

Aritmetica oboseste, enerveaza

Marti, in data de 2 martie 2010, se va juca la Casa de Cultura a Studentilor din Cluj Napoca, in sala Imago piesa "Lectia" de Ionesco, biletul e gratis.

Pseudo-collab

"Cand iubesti, esti foarte fericit, orice te face fericit cand esti indragostit, dar in acelasi timp esti cea mai vulnerabila persoana din lume."...o citez pe draga mea blondina. Eu una am experimentat a loooong time ago acest sentiment (B. says "this fucking feeling" ) si e foarte frumos(B. says "it's awful") sa simti ca iubesti.
B. says "dintr-o persoana independenta,care isi ghideaza singura viata si care are sentimentul ala firesc, natural de siguranta,devi o persoana dependenta emotional de altcineva,ceea ce e al naibii de frustrant." Eu insa nu sunt de acord. Adica dupa o anumita vreme in care traiesti acest sentiment, te obisnuiesti cu el si incepi sa iti recapeti incet incet controlul. Intr-adevar, esti vulnerabil, dar te poti proteja cu putina precautie. Adica, ai nevoie doar de oleaca de atentie si de un strop de ratiune.(B. says "daca mai exista asa ceva, cand o iei razna").

Mie imi vine greu sa cred ca dupa 24 de ore in care am dormit o ora pot sa fac asemenea rationamente. Poate ca nu sunt cele mai exacte si mai corecte, dar sunt ale doua fete ce stau in fata unui laptop intr-o sala de lectura dintr-un camin din Hasdeu, Cluj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu