05.02.2010

Iazvan

Aseara, cand eram in Fire s-a intamplat o chestie faina. Una din fetele cu care eram a zis catre Lena: "Tu esti cea cu maimutele?". Brusc mi-am dat seama ca unii imi citesc blogul.
So, meet Iazvan (he wants to meet u too). E un tip simpatic, la facultate in Cluj ( nu zic care), care povesteste cu mine toate porcariile, ca doi buni prieteni ce suntem. Share-uim linkuri de youtube, povestim prin Flowers, zac pe el cand sunt beata, si mai iesim si noi ca oamenii la o bauta pe Cetatuie la 2 noaptea. El are si cont de deviantart ( e mare artist baiatu'). Iar zilele trecute a zis o chestie pe cat de draguta, pe atat de adevarata. Si anume: "Stii documentarele alea de pe national geographic cu cimpanezii? Ca mergeau cercetatorii in jungla si cat se plimbau pe acolo cimpanzeii ii urmareau peste tot. Cand oamenii se uitau la cimpanzeii sa ii studieze fugeau de ei. Cum sa nu crezi in evolutionism cand vezi asta? Asa is si oamenii. Fix asa. Daca le acorzi atentie se fac ca nu te vad si nu dau 2 lei pe tine. Cand te saturi si iti vezi de treaba si nu ii mai bagi in seama,atunci te cauta ei."
Am omis multitudinea de ":))"-uri ca ar fi facut textul mai greu de citit. Oricum, nici eu nu as fi zis asta mai bine. Si mai zice baiatu' ca nu are talent la a scrie. Citez: " eu scriam "ce aiurea ma simt".si cam la asta se rezuma talentul meu literar " (zice Iazvan, referitor la o poezie scrisa de Maria- sora geamana a Luciei-gasesti articolul despre Lucia in istoric)
So...Iazvan...ma inveti sa-l zic pe "r"??

P.S. Ce soir, dorm la Lena :>

2 comentarii: