10.11.2010

Real,chiar că fără egal

O mişcare inteligentă făcută de Real este lansarea,sub brand propriu, a unei noi game de produse electrocasnice mici, sub numele ei, Alaska.
Nu am avut încă ocazia să pun mâna pe unul dintre aceste produse, dar studiind site-ul, am văzut că pe lângă faptul că această gamă are produse indispensabile în bucătărie şi pentru îngrijire personală, preţurile sunt şi foarte mici, comparativ cu alte mărci.
Iar mă leg de studenţie, şi nu vreau ca asta să devină un clişeu, dar adineauri vorbeam cu fetele din cameră că ne-ar prinde bine un cuptor cu microunde şi un prăjitor de pâine. Se pare că din Real le vom cumpăra, căci sunt produse noi ce le găseşti la preţuri de second-hand.
Ca să mă întorc la oile noastre, mă gândesc că lansarea unei game de produse sub propriul brand Real o să fie foarte uşor de promovat. Iar cum Real este oricum un nume sonor,cel puţin în România, mi-e greu să cred ca nu vor avea succes cu Alaska.
Primul lucru ce l-am căutat printre produsele Alaska a fost o placă de întins părul. Din păcate, nu am găsit, dar poate vor concepe una. În rest, produsele sunt cele fără de care ţi-e cam greu să trăieşti într-o lume mondenă aşa că din partea mea toate felicitările şi le urez tot succesul din lume cu gama Alaska.


Mentionez ca acest articol a fost scris pentru concursul SuperBlog 2010.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu