10.11.2010

Inside Toshiba

Cu cât o anume companie are mai mulţi fani, cu atât mai bine pentru ea.
Eu una mă declar uber-fan Toshiba. Şi de mă pun să enumăr motivele, nu mă opresc până poimâine seara.
De pe site-ul oktal.ro un Toshiba ce îmi face cu ochiul este Toshiba Satellite A660-167.
În primul rând pentru că este un frate mai mare al puiului meu,care e tot un Toshiba.
Apoi când i-am văzut specificaţiile tehnice...am rămas fără cuvinte. Procesorul Intel Core i7 740QM de 1,73GHz, ramii DDR3 ce sunt în număr de 6144MB şi ce pot să dospească până la 8192 MB, HDD-ul de 640 de Giga, unitate optica Blu-Ray RW, apoi display-ul, autonomia acumulatorului, design-ul specific Toshiba..., etc. , m-au impresionat. Sincer.
Experienţa mea de 2 ani deja pe un Toshiba, tot Satellite, m-a făcut să mă îndrăgostesc de această marcă. Iar A660-167 o să fie următorul meu laptop. E prea tare...
Deja mă şi văd photoshp-ând şi scriind pe el poveştile şi poeziile mele.

Deci, aşadar şi în concluzie, acest laptop este unul dă vis :)


Mentionez ca acest articol a fost scris pentru concursul SuperBlog 2010.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu