22.11.2010

Karim Rashid


Unul dintre cele mai faine laptop-uri ce l-am văzut când ajutam o colegă să îşi caute unul, a fost ASUS Karim Rashid . Fata îşi căuta laptop roz, cu o configuraţie bunicică, cât să îi ajungă pentru facultate, şi i l-am găsit pe ăsta mic şi roz.

Primul lucru ce m-a impresionat a fost design-ul care e,puţin spus, unic. Eu una ca să îmi mai personalizez laptopul, i-am tras un skin pe el, însă Karim Rashid nu are nevoie de aşa ceva. Îmi place că este foarte elegant. Vine în două culori, maro ca şi cafeaua şi roz ţipător. Eu una prefer pe cel maro, este oleacă mai... ca mine.
Carcasa din aluminiu, sub formă de valuri, se joacă cu lumina şi umbrele într-un mod plăcut ochiului, ce mai... este un laptop care fură privirile.
Performanţele sunt mulţumitoare, este mic, subţire, ergonomic...pe scurt, deşi mă repet, este elegant.
De fapt nici nu mă aşteptam la mai puţin din partea vestitului designer Karim Rashid.
Şi pe lângă faptul că e foarte fain, ergonomic, mulţumitor din punctul de vedere al performanţei, are şi un preţ accesibil, pe azery.ro costând 1.793,00 ron.
Mă întreb care o să fie următoarea invenţie de la ASUS, ei chiar fac chestii din ce în ce mai faine.
Deci, doamnă...doreşti un laptop?

Menţionez că acest articol a fost scris pentru concursul SuperBlog 2010.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu