04.07.2010

Impresii

Concertul de aseara a fost fuarte tare,frate. Trupa Next s-a incalzit cu mine si Dee (mda...nu noi ne-am incalzit cu ei), iar Ultimu'Nivel au fost incredibili. Micropogo peste mese, sarituri, hore, invarteli, papuci pierduti, 1-2 sticle sparte... Asa...totul a avut o alura de Fire (iar devin melancolica). Inaintea concertului am vazut copii zburand (sareau de pe schele in nisip), k1 (se bateau bisnitarii pentru o sticla de bere), nunti (cel putin doua), iar dupa concert am vazut un limax. Primul limax din viata mea (geez, nici la dezvirginare nu am fost atat de incantata - dar aia e cu totul alta poveste). Apoi, cand ne supraincalzeam ieseam afara pentru o gura de aer...si afara a inceput ploaia...Am revazut oameni pe care nu ii vazusem de o mmare bucata de vreme..A fost o seara faina. Genul de party la care intru cu paru'drept si ies creata. Rock on :)

Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu