03.02.2011

Şi dacă-mi dai papucii...

...dă-mi-i p-ăia gri.

Chiar de sună a clişeu... Ori îmi dai ignor, ori nu îmi mai dai.
Cel mai enervant lucru este când cineva îţi împunge coastele în mod constant cu tâmpenii ce nu-şi mai au rostul. Acu' vorbesc şi eu şi ca păţitu' şi ca păţitoru'... să zic aşa.
De obicei când un lucru e terminat, e terminat. Retuşările ulterioare, pe lângă că nu îşi au rostul, mai şi înrăutăţesc situaţia. Ştiu că uneori e greu să ignori o persoană, mai ales când îţi suflă în mod constant în ceafă, dar asta nu înseamnă că e imposibil.
Un lucru bine ştiut e că după o primă despărţire nimic nu va mai fi la fel, mai ales dacă e imens tam-tam la mijloc. Iar când mai intervine şi încăpăţânarea e şi mai tare.
Aşadar, pe foarte scurt, daca mi-ai dat delete odată, delete să rămână.

2 comentarii:

  1. cam asa e. Si eu is patit si trecut prin cacaturi d`astea

    RăspundețiȘtergere
  2. cand te desparti de mai mult de 2 ori...deja sunt iluzii ca cva o sa se schimbe...cand apar despartiri si impacari haotice e ca si o casnicie... Un pistol care omoara speranta ar fi perfect sometimes :))

    RăspundețiȘtergere