05.02.2011

Păi...

Păstrează-mă la valori negative... să rămân înghețată și să nu mai simt nimic.
Și mai lasă-mă să din când în când să iau aer câte un pic.
Aruncă-te în fața furiei și a urii și lasă-mă să ma zbat
Ca o bestie flămândă cu sentimente ce au înghețat.

Scuip flăcări și ghețarii îi topesc cu toată ura.
Doar tu poți cu un sloi de gheață să îmi răcorești gura.
Dar ai ales un alt drum plin de noroi, plin de mocirlă, plin de gri
Și ai lăsat în urmă un joc clădit de doi copii.

Țip mării că-i urâtă și slută și pute și că vreau azi să dispară.
Țip soarelui că-i foc, că-i prea cald și că arde și nu vreau să ma mai doară.
Îți țip în față c-am iubit, am luptat, am luptat și a fost în zadar.
Îmi urăsc inima că a creat un sentiment mult prea murdar.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu