25.02.2011

Hai sa fim fericiti

Viata... Mare cuvant.
E din ce in ce mai grea, pe masura ce timpul asterne zi dupa zi pe umerii omului.
Masuram viata cu timpul. Eu zic ca e mai sanatos sa o masuram cu fapte, fie bune, fie rele.
Nimeni nu e perfect si e trist cand vezi cum unii lupta pentru perfectiune si la prima infrangere dau inapoi.
Asa ai fost tu in ochii mei... Un copil ambitios ce se straduia prea mult sa fie perfect, si din aceasta cauza ai uitat sa fii fericita. Nu zic ca viata nu este o lupta, ba dimpotriva, dar pana si marile razboaie mai iau cate o pauza.
Parerea mea sincera despre tine ai auzit-o. Hai sa nu zic ca te-am iubit, ma rezum la a-ti zice ca am tinut la tine. Si m-a durut mai mult decat poti vreodata sa iti imaginezi ca ai lasat totul balta pentru un ideal ce, zic eu, e mult prea greu de atins.
Hai sa fim fericiti si sa uitam de tot raul ce ne-a atins sufletul vreodata. Hai sa facem ca raul sa fie inspre bine.
Este greu, dar asta este viata.
Si singura mea dorinta, ultimul meu gand pentru tine, chit ca il consideri rau, chit ca il consideri bun, este ca ai invatat ceva din frantura asta de timp ce l-am petrecut impreuna. Imi cer scuze pentru neplacerile create, dar ar trebui sa inveti ceva din ele.
A mai cazut o stea de pe cerul meu. Nu o sa fie ultima, si in mod clar nu este prima.
Si tot ce am facut, am facut pentru mine, pentru tine, pentru noi.
Daca zic ca nu mai tin la tine, mint.
Tot binele din lume.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu