23.01.2011

Eu vreau să rămân proastă să nu mă mai doară

Anul trecut, pe vremea asta...

Îmi place că deja am o aşa-numită istorie, imortalizată aici. Şi e fermecător de-a dreptul că pot să retrăiesc clipele frumoase sau să văd că am trecut cu bine peste ce era mai greu. În ziua asta de 23 ianuarie 2011, sunt bine. Aş fi perfect dacă nu ar vrea mintea mea să îmi iasă din cap sub formă de măsele. Doare ca naiba. Şi pe lângă asta, mai sunt şi răcită, dar pentru răceala asta chiar nu îmi pare rău.
Ar trebui să mă apuc de contabilitate, că am examen marţi, dar cine are chef...?
Ieri am avut prima repetiţie în formula actuală a trupei. Numele este al meu : Nightwing. Şi nu, nu ne luăm după ăia de la Nightwish, că eu este Nightwing din 90 încoace.
Ieri am ieşit cu oamenii mei dragi în Stuf (iar...) şi a fost o seară relativ liniştită.

Nu am chef de basme astăzi. Nu am chef de scris... Că dacă mă apuc să scriu despre curcubee şi unicorni zice lumea că m-am tâmpit... Şi la starea pe care o am doar la iepuraşi pufoşi îmi sare capu'.
Ah, pentru cei ce vor să ştie...am ajuns la 13. Mă gândesc să mă mai bag până la 20, dar e discutabilă treaba, mai ales că 13 e un număr magic. Cei ce sunt curioşi, să întrebe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu