02.10.2010

Tri di

Prima mea experienta 3D a fost pe 5 martie, anul asta, mai precis filmul "Alice in Wonderland". In postul in care am descris experienta mea 3D, am pomenit si urmatoarea intamplare:
"Zice una: "Vai da' ce fain ii la 3D...Mi-ar placea sa fie si in viata reala tot asa""
No, piti draga, am vesti bune pentru tine. ASUS ofera laptop-uri si monitoare 3D si iti da si ochelari, exact cum ti-au dat la cinema!!!
Ca sa vorbesc in termeni tehnici, citez:

"G51J 3D / G51JX 3D
De mai bine de opt luni, ASUS ofera singurul laptop 3D veritabil de pe piata, dotat cu tehnologia nVidia 3D vision si ochelari setereoscopici activi. Ajunsa deja la a doua generatie cu G51jX, seria Republic of Gamers se pregateste de a treia iteratie, prin modelele G53J si G73J.

VG236H
Pentru utilizatorii de sisteme desktop, ASUS ofera monitorul 3D Full HD VG236H, capabil de o rata de refresh de 120 de cadre pe secunda, insotit si el de ochelari stereoscopici activi 3D.

Prin aceste doua produse, precum si prin bogata linie de placi video nVidia, ASUS ofera gama completa de produse pentru imersiunea totala in lumea 3D."

Parerea mea proprie si personala despre tehnologia 3D nu este una extraordinar de buna, deoarece dupa filmele 3D am iesit de la cinema cu dureri de cap, insa probabil sunt un caz unic. Totusi, eu zic sa privim spre viitor, si sa fim optimisti in legatura cu evolutia tehnologiei.


Mentionez ca acest articol a fost scris pentru concursul SuperBlog 2010.
Post-ul despre experienta Alice in Wonderland il gasesti aici.

2 comentarii: