24.10.2010

Azerty

Cred că cea mai bună metodă pentru o relansare este să te bazezi pe studenţi. Eu sunt una şi ştiu cum stă treaba.
Pentru relansarea site-ului http://www.azerty.ro/ ... hmm... să mă gândesc... Cred că ar fi o chestie faină să se facă seri cu cântare în campusurile studenţeşti, în marile mall-uri şi în facultăţi.
Adică eu una (şi vreo 90% din prietenarii mei), dacă aş vedea un afiş pe la facultate, camin ori prin oraş că în data de x, în locul y, va veni să cânte z, sunt vreo 99% şanse să mă duc. Mă gândesc la experienţele mele trecute...de fiecare dată când era câte o chestie unde am putut să văd gratis pe unul cântând, pe altul făcând teatru în aer liber sau pe altul spărgându-şi capul, eram în primul rând. Totuşi, felul ăsta de promovare acoperă doar o mică parte din piaţă.
Pentru pruncii de la şcoala m-aş baza pe...şcoli. Însă cam aceleaşi acţiuni ar prinde şi la ei. În sala festivă, un concert, o piesă de teatru, etc.
Iar pentru adulţii care au bani şi nu au timp... cred că internetul sau poşta sunt cele mai folositoare.
Bannere mari plus un prezentator care să repete obsesiv că evenimentul este pentru relansarea acestui site...eu zic că e de ajuns...
Acuma eu nu ştiu care e bugetul pentru relansare a celor de la azerty, însă oricând poţi găsi o trupă mai no-name care să vrea să se afirme sau o trupa mai cunoscută care ar cânta voluntar, o trupă de teatru care să vrea să se facă cunoscută, ş.a.m.d.

În plus, cam ducem lipsă de activităţi de genul în ultima vreme (sau doar mi se pare mie...), dar dacă trupa mea de teatru ar fi contactată pentru o chestie de genul, copiii mei nu ar zice nu. Şi trupe cunosc destule... Aşa că...

Mentionez ca acest articol a fost scris pentru concursul SuperBlog 2010.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu