06.10.2010

Buh-bye proiectoarelor!


Primul lucru ce mi-a sărit în minte când am citit despre tehnologia Ati Eyefinity a fost aplicabilitatea acesteia la facultate. La FSEGA (şi probabil la multe alte facultăţi), 99% din cursuri sunt pe suport electronic şi proiectate pe un perete sau pe o pânză albă. Nimic nou - nimic greşit. Dar când lumina în sală e prea mare, după ce filtrul proiectorului se murdăreşte şi vezi eternul mesaj că trebuie curăţat, parcă nu e ok. Adică pe mine una deja mă scârbesc toate astea după un an şi ceva de vizualizat cursurile mai mult chiorându-mă.
Draga şi săraca noastră facultate are o tonă jumate de plasme împraştiate peste tot - de la cantină până în holul principal şi probabil prin birourile profesorilor. Aşa că eu gândesc că dacă s-ar concentra oleacă şi şi-ar pune conducerea minţile alea briliante puţin la treabă şi ar folosi Ati Eyefinity, ar mai căpăta puţin renume, trecând cu vederea celelalte subiecte atât de controversate pe baza cărora FSEGA este ceea ce este.
Eşti deştept atunci când profiţi de tehnologie, nu?


Mentionez ca acest articol a fost scris pentru concursul SuperBlog 2010.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu