11.10.2010

Tare!![Imi place...tare...]

Chefuri în cămin. Plin week-end-ul ăsta. Lume bună, băutură, haine din ce în ce mai puţine, mă rog, tiparul îl cam ştie lumea. Singura problemă omniprezentă este muzica. Sau mai bine spus, volumul muzicii. Dacă ai boxe, e ok, doar că de cele mai multe ori, chefurile sunt spontane şi o eventuală chitară ar putea salva problema asta (a volumului mic). ASUS vine însă în ajutorul chefurilor!!! Laptopul ASUS NX 90, din câte m-am documentat eu, este unul cel puţin spus genial. Pe lânga faptul că arată de nota 15/10, are şi nişte boxe ce cam depăşesc orice chart.
Sincer, îmi place. Atât forma lui sexy ce mă duce cu gândul la o aripă de avion sau la o maşină sport,(eu şi imaginaţia mea), cât şi ideea de un sound mult mai clar şi mai TARE.

Un sfat pentru cei ce vor să îşi achiziţioneze un laptop(şi care stau prin Haşdeu): CUMPĂRAŢI-VĂ LAPTOPUL ĂSTA!!!

Mentionez ca acest articol a fost scris pentru concursul SuperBlog 2010.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu