26.10.2010

A(sta) M(-a) D(at pe spate...)


Preaiubitul concurs mi-a dat un task la care iar o cam...mda...(you know the word).

Dar hai sa incerc. Din cate mi-am dat eu seama, tehnologia fuge prea repede si mie imi e greu sa ma tin dupa ea. Dar cel putin incerc.

Asadar, AMD a scos pe piata procesorul cu 6 nuclee, pe numele lui Phenom II X6. Pe langa faptul ca are un nume foarte impozant, raportul calitate-pret ii baga pe altii sub masa. Jos de tot.

Inainte de toate, trebuie sa recunosc ca imi place logo-ul de mor.

Deci cum as putea eu sa promovez aceasta mica bijuterie? Simplu. Bannere pe net, in magazinele it de prin orase (unul din bannerele dintr-un magazin de genul m-a determinat sa imi cumpar laptopul ce il am momentan, asa ca smecheria tine). Toate felurile de reclama posibile, de la flyer-e pana la billboard-uri.

Aici problema intervine cand e vorba de consumatori, ca nu oricine isi doreste un anume procesor, majoritatea isi cumpara laptop-ul/desktop-ul gata asamblat, si mult mai putini isi aleg ei singuri componentele. Deci, site-urile pe care se poate face reclama ar fi FOARTE indicat sa aiba o anume natura it: forum-uri de gameri, magazine online, etc. Sau AMD ar putea sa faca contracte cu marile firme producatoare de laptop-uri si sa ofere procesoarele la un anumit discount...


Eh, cam atat ca nu-s prea insiparata cand vine vorba de tehnologie atat de avansata(chit ca neah..).

Mentionez ca acest articol a fost scris pentru concursul SuperBlog 2010.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu