31.12.2009

Ultimul din 2009

Pentru ca e cat e ( la ora ma refer) si tu mi-esti acolo un purec mic, online. Iti scriu toata patania mea, patanie specifica mie, si tu imi raspunzi cald. Imi imaginez fata ta luminata de monitor, citind ce-ti scriu.
Azi v-am vazut pe toti cei cu care am vorbit. Pe toti. V-am vazut zambetele plictisite, bufnetele de ras, v-am vazut ochii fugind pe ecran. V-am auzit reactiile. Si am vorbit cu Lorena adineauri. Si Lorena merita ce-i mai bun in viata.
Pentru ca asa vreau eu, ca ea sa fie fericita.

E usor sa ii faci pe oameni fericiti, doar ca nu ii facem. Asta pentru ca asteptam ca noi sa fim facuti fericiti.Sau doar majoritatea asteapta asta...Am intalnit destui oameni. Oameni ce asteapta fericire, uitand sa o returneze, si oamenii care dau fericire. Doar ca tot ce dai vine de 3 ori inapoi. Nu dai fericire, nu primesti nimic, iar daca o dai... ei bine, daca o dai o sa fii un om mai frumos, mai fericit, mai carismatic, mai bun, mai bun, mai bun. OM in sensul bun al cuvantului.

Asa ca sfaturile mele pt urmatorul an sunt urmatoarele:
* Fiti mai buni. Caci altii au murit ca noi sa avem o viata mai buna, si macar cu un strop de bunatate putem sa ii rasplatim pe acei oameni,
* Raspanditi fericire. Zambiti cat mai des, chiar daca ploua afara sau chiar de e furtuna inauntrul vostru. Zambind, raspanditi fericire.
* Credeti in miracole. Crezand in miracole, viata o sa aiba o alta culoare. O sa aiba o sumedenie de culori si o sa fiti cu totii uimiti de lucrurile frumoase ce urmeaza sa se intample.
* Simti-ti-va protejati. Caci sunteti cu totii inconjurati de iubire, iar daca lasati ca iubirea sa va protejeze, nimic, dar absolut nimic nu poate sa va faca rau.
* Ascultati natura. O escapada undeva, in natura o sa va ajute sa va racoriti atat trupul cat si mintea.
* Cititi, cititi mult.


Iar tie, ce sa iti spun? Te iubesc. Si multumesc pentru ca mi-ai facut noaptea mai alba si viata mai fericita. Credeam ca neplangand atunci fac un rau. Dar am plans acum, iar aceste lacrimi au fost de fericire.

P.S. Merci si tie, Adi :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu