19.12.2009

Cartofi prajiti

De aseara ma simt mai bine. O fi din cauza lui Se. Ba nu, ESTE din cauza lui Se.
De dimineata am luminat ziua catorva persoane. Am chef de fapte bune, weird stuff.
Tot de dimineata ma gandesc la combinatia Tim Burton+Johnny Depp+Danny Elfman. Cine nu stie despre ce vorbesc, sa afle.
Termin si cu asta...nu stiu...nu am chef sa imi duc ideile pana la capat.
Discutie cu mama.
Vroiam sa ii fac o surpriza pentru cand se intorcea acasa. Cartofi prajiti. Problema era ca nu gaseam cartofii. Si o sun
Eu: Salut, mama.
Mama: Ce-ti trebe, tu? (specific mama)
Eu: Uite, vroiam sa iti fac o surpriza si nu gasesc cartofii.
Mama: Sunt *************(doar nu v-oi zice unde imi tin cartofii)
Eu: OK. Ma duc sa ma apuc sa ii curat. Da te rog, cand vii acasa, prefa-te ca esti suprinsa si ca nu stiai ca iti "gatesc".
Mama: Bine, bine.
Eu: Mama, este o doza de Tuborg in frigider. Pot sa o beau?
Mama: Nu, tu ca o sa devii alcoolica, ca ma-ta.
Eu: Bine mama. Papa
Mama: Pa!


Si am luat berea si am baut-o.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu