14.12.2009

Si cine are nevoie de ajutor?

Eu.
Caci am vazut iar artificiile stingandu-se de podea.
Si am vazut ca ce e bine si frumos dureaza putin.
Si ca ce e rau nu moare repede.
Si ca de ce ma tem nu scap.
Si ca de ce fug nu scap.
Si ca frica mea e prea mare.
Si ca iar ma simt descurajata.
Si ca iar imi vine sa plang.
Si ca iar e un baiat la mijloc.
Si ca ma indragostesc mult prea usor.
Si ca nu o sa ajung nicaieri.
Si am vazut ca toti imi vor binele, iar eu ii refuz pe toti.
Si am vazut ca sunt mult prea sensibila.
Si am vazut ca am nevoie de cineva sa ma asculte. De aceea ma deschid unor persoane.
Si am vazut ca deschizandu-ma sufar.
Si o sa devin din nou acea persoana la sufletul caruia nu poti sa ajungi.
Si am vazut ca mi-e rau.
Si iar ascult Snuff de la Slipknot. La maxim. In speranta ca nu o sa mai aud.
Si iar sufar.
Si iar vreau sa plang.
Si iar vreau sa plang.
Si iar vreau sa plang.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu