31.12.2009

Pentru tine.

Iti dedic, tie, un sincer multumesc.
Si iti scriu...
Pentru ca m-ai invatat ca un nume amuzant poate sa fie un nume nu doar bun, ci foarte bun.
Pentru ca mi-e dor de tine.
Pentru ca ai zambit cand altii plangeau.
Pentru ca imi ziceai sa fiu tare.
Pentru ca dormeai la amiaza si nu te suparai cand te deranjam.
Pentru ca "Gloomy Sunday" ma duce cu gandul la tine.
Pentru ca ti-ai iubit fratii ce ti-au facut atata rau.
Pentru ca m-ai inteles cand ti-am povestit de el.
Pentru ca ai vrut sa ma protejezi mereu.
Pentru ca m-ai sustinut.
Pentru ca plang acum, si nu cand ar fi trebuit sa o fac.
Pentru ca toate supararile iti treceau in mai putin de 10 minute.
Pentru ca imi placea sa te privesc tragand fumuri triste din tigarile ce niciodata nu iti ajungeau si ce le luai din tabachera ta aurie.
Pentru ca ai avut atata intelegere cu ei, cu noi, cu mine.
Pentru ca o iubeai pe ea...doar pe ea.
Pentru ca imi zambesti acum, stand pe pat langa mine.
Pentru ca te iubesc.
Pentru ca iar imi vine sa plang si nu o fac- tu m-ai invatat nu sa plang.
Pentru ca imi zambesti iar.
Pentru ca ma mangai pe obraz desi niciodata nu ai mai facut-o pana acum.
Pentru ca te iubesc. Acum si totdeauna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu