17.12.2009

Margarina nu e buna.

E devreme. Relativ devreme. Dar am trecut printr-atatea porcarii in aceasta dimineata incat nu imi vine sa cred.
Am invatat ca nu e bine sa ai incredere nici macar in parintii tai, daca ei nu au incredere in tine( Asta e drama)
Si cel mai important lucru ce l-am invatat in aceasta dimineata e ca margarina nu e buna. Adica mi-am prins mana dupa pat (trebuia ca noaptea de ieri sa aiba un ending pompos). Ca tot omu, bag mana dupa chei, care stiam ca sunt acolo (desigur, nu au fost). Si pipai eu ce pipai, iar negasind nimic, dau sa imi revendic mana. Doar ca ea nu vroia sa iasa. Am dat eu cu margarina, adusa de Iulia. A fost amuzanta. Mi-a dat o lingurita cu care sa iau margarina. Da' eu mi-s din Evul mediu. Deci..degeaba. Am chemat inca 2 colege din camin si plus o alta din camera. Au putut misca ele patul? Nee.. doar e patul meu. Pana la urma nenea portarul ce se uita singur la televizor a urcat pana sus si a tras cu chiu cu vai patul. Mi-am recuperat mana si gata.
Am ras prea bine dimineata asta.Si noaptea trecuta.Detaliile despre noaptea trecuta nu se dau. Cu exceptia faptului ca mi-am stricat toate prezervativele umflandu-le si jucandu-ma(sau mai bine zis, jucandu-ne) cu ele. Si ne-am jucat si cu un cofrag de oua la un moment dat. Iar Codruta si-a descoperit talentele vocale. In fumoar. Prea multe porcarii am facut aseara. Now I must wait for them to come around.
Ma rog, concluzia este ca nu tre sa ai incredere in margarina. Data viitoare o sa testez uleiul. Desi e scump.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu