27.08.2010

Eu cand o sa cresc mare...

Problema mea este ca ma pune dracu sa caut fericirea, in loc sa o traiesc.
Eu cand o sa cresc mare..nu o sa fiu ca tine.
Parintii sunt un exemplu pentru copiii lor si multi dintre ei nu realizeaza asta.
Ce inteleg eu printr-o familie? Egalitate. Respect. Intelegere. Acceptare.
-Ii dai ei- imi dai si mie. Da, stiu ca lumea nu e dreapta, nici justitia, nici nimic, dar familia trebuie sa fie coltisorul ala mic de lume unde te simti protejat. Unde sa fii ACASA!
-Daca am ceva de zis, fa bine si asculta. Mie nu mi-e greu sa stau in fata ta si sa iti aud trancaniturile fara rost. Cu putina metafora, le dau un sens. Asa ca macar prefa-te ca ma asculti!
-Ce are daca sor-ta ti-a mancat prajitura din frigider? A ramas lumea fara prajituri? Nu e o calamitate naturala daca tu nu mai ai o prajitura. Ba dimpotriva, te-a scutit de ceva calorii in plus. Ideea este sa gandesti pozitiv. Tot raul e spre bine.
-Ce are daca un copil de-al tau e gaurit si-n talpa si are cercei pana in timpan? Daca omul vrea sa fie asa, lasa-l dracului in pace. Se numeste PERSONALITATE!
Dar, ca sa ma intorc inapoi la ideea mea principala, atat am de spus: daca EU pot ierta, si tu o poti face. Iar daca TU nu ma ierti... EU te voi invinge.

2 comentarii:

  1. "iar daca tu nu ma ierti...eu te voi invinge" , ai cuprins in ultimele tale cuvinte intreaga esenta a postarii,adevarat.

    RăspundețiȘtergere