18.08.2010

Cu multa sinceritate, tie.

Tu imi iei ideile si integritatea si mi le izbesti de pamant. Iar ele se sparg ca picaturile de ploaie pe betonul incins, evaporandu-se aproape instantaneu. Ma distrugi, stiai? Ma faci sa ma trezesc noaptea din cosmarurile ce se repeta de cativa ani incoace plangand, dorindu-mi sa ma teleportez intr-un alt loc, cat mai departe de tine. Si imi aratai ca ma iubesti -iar eu te priveam ca un erou, ca pe un model in viata. Cand colo, esti mai josnic decat un gunoi.
Sentimentele mele pentru tine au evoluat - si nu in sensul bun al cuvantului. Adica imi imaginam ca o sa ne intelegem bine, ca o sa avem o relatie deschisa, ca o sa fim cel putin prieteni. Iar acum...singurul lucru ce mi-l doresc este sa fiu cat mai departe de tine. As vrea sa fie mai usor sa ma detasez, dar tu imi ingreunezi efortul de sute si mii de ori.
Totusi, nu am cum sa nu iti multumesc pentru ca din cauza ta sunt cum sunt. Si nu mie o sa imi para rau. Nu mie...

2 comentarii:

  1. Nu stiu de ce, postul tau ma duce cu gandul la o chestie tata sau pseudo-tata - fica. :|

    RăspundețiȘtergere
  2. La asta se si refera..la o relatie bolnava tata-fiica

    RăspundețiȘtergere