20.08.2010

Ce zici de...

Ce zici de un "Love story?". Nu de alta, dar "Histoire d'amour" este deja luat.
So, my dear and beloved frienemy, go fuck yourself( ca daca iti zic sa sugi pula, tu-mi raspunzi cu "Doamne dă!".). Asa, sa o zic pe asta dreapta.
Daca cu toate catamai premiile tale nu esti in stare sa mai gasesti ceva original, ia scormoneste la history-ul meu si mai copy-paste ceva. Mda, pune si diacritice sa nu se prinda lumea - oricum ai mai multi cititori decat mine asa ca nu stiu daca sa ma enervez sau sa iti multumesti ca imi promovezi ideile. Ti-as multumi daca ai baga un "snw" subliminal pe acolo. Daca nu, tot la "go fuck yourself raman". Si nu o sa iti zic pe nume, ca nu am chef sa iti fac reclama. Chit ca asta ar fi anti-reclama.

Asa, sa ma mai calmez ca fac riduri, ma gandesc sa imi schimb iar id-ul de mess. Any suggestions? Ah, si nu intreba de ce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu