14.11.2015

Or fi ei...dar macar sunt!

Nu poti valsa daca nu stii pasii. Un doi trei...patru?
Ne va invata Matilda daca o lasam.
Pana atunci... un' ??


Fac tot ce fac cum stiu sa fac. Cand nu stiu sa fac, invat sa fac.
Fuck...
Dar fac.
Doare o zi pierduta si doare ca ma uit putin peste umar si nu e nimic dospit.
Va creste, voi creste, vom creste.

Totul se rezuma la caramida dintai, apoi la urmatoarea, si asa mai departe.
Problema e ca am avut unele caramizi, acum am ramas fara, si procesul in sine e mai greoi. Nu am ce sa pun acolo sus, si fac(em)? caramizi..din ce?
Habar n-am. Sa vad ce zice Google.
Ah, zice ca pe zona asta nu se fac caramizi, doar se vand mai scump cele deja cumparate.
Ia, afacere buna. Pune-te si fa caramizi.

Na! Ca avem si alte materiale de constructie! Dar tot cu 3 caramizi a inceput totul.


Kharma e curva de cand a murit capra vecinului ca mi-a mancat iarba mai verde.

http://www.youtube.com/watch?v=5tq77XpDmJM


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu