17.05.2015

Ieri

Am incercat de mai bine de trei ani sa imi fac curaj sa scriu despre tine.
Esti tu-ul despre care imi este frica sa scriu.
Esti tu-ul care m-a pus cu botul pe labe.
Esti tu-ul care m-a facut sa iubesc.
Esti tu-ul care mi-a deschis ochii.
Se face ca ne-am cunoscut inainte de a ne cunoaste, iar dupa ce ne-am cunoscut, nu am mai stiut unul de altul.
Am luat un fir si l-am impletit intr-o panza care, culmea, desi parea bine impletita, s-a desprins de pe crengi la prima adiere.
Ai fost povestea care o voi spune nepotilor in loc de Fat Frumos,
Ai fost ultima felie de prajitura, cea care prinde cel mai bine.
Mi-a spus cineva "the  love is what happens to us, and the last love is what we chose for us"
Ei bine, tu nu ai fost nici primul, nici ultimul.
Tu ai fost cel care rupe orice regula si ma face sa cred in povesti, ca vei veni si vei face sa fie totul bine.
Ne-am cunoscut ca referinte.
"V-ar sta bine impreuna"
Asa a fost. Dar pana sa ne fie, ne-am varsat unul altuia sufletele pe o tava aurita.
Nu avea cum sa fie de bronz sau argint.Nu au valoarea vorbelor scoase din strafundurile sufletelor noastre.
Am trait, vreme scurta,desigur, o iubire cum imi doream.
Vroiam o poveste scoasa din povesti. Un print, care, in ochii lui, printesa, sa fie aleasa inimii lui.
Este adevarat ca povestea noastra a fost doar... o poveste. Scrisa de doi autori.
Cand, oricine stie ca asa ceva nu exista,
Te-am vazut viteaz, tu,m-ai vazut frumoasa.
Apoi, ne-am intalnit.
Mare greseala.
Trebuia sa lasam basmul sa curga de la sine.
Ne-am intalnit si ...
Calul printului nu era alb.
Printesa nu era cum ti-o inchipuiai.
Ne-am lovit de realitate...greu zid.
Am incercat sa facem povestea sa ajunga pe traseul din capul  amandurora..dar ne loveam de drumuri care se intersectau prea tarziu,

As vrea sa am inspiratia oricarui poet... Nu pot. Te am pe tine. Si ai supt orice poezie din mine.
Uit tot ce stiam.
Vai, cum as vrea sa nu mai vii... Sa nu mai vii...

Te iubesc pentru ca nu te-am avut.
Te iubesc pentru ca nu te voi avea.
Te iubesc pentru ca te am

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu