17.04.2011

Ursus

Regele berii care dă de baut la supuși


Așadar, a fost odată ca niciodată o fabrică de bere dintr-o țară îndepărtată. Dimineața supușii se trezeau îmbătați de mirosul de hamei de la acea fabrică. Ursul mormăia în mod continuu producând bere și bere și bere și bere, deci, implicit, fericire.
La un moment dat, a vrut să intre în hibernare și să închidă porțile fabricii de bere. Supușii, revoltați că vor pierde dramul de fericire, au sărit cu furci și cu topoare, să înțepe coastele adormite ale ursului pe jumătate adormit. Și au reușit. Ursul, pentru a se revanșa, a decis să mai producă, în exclusivitate pentru supușii lui loiali, încă un tip de bere... URSUS nefiltrată. Desigur, a avut nevoie de părerile supușilor înainte de a decide care dintre cele trei tipuri de bere nefiltrată să o producă... Așadar, am fost invitați cu mare fast la degustare...

Cum a decurs degustarea? Eu zic că superb. Desigur, ora cam timpurie, totuși, era 11.30 dimineața, a fost un dezavantaj pentru unii care au ieșit rânjind de parcă ar fi primit aur, nu bere, dar a fost bine.
Înainte de degustare, am primit un scurt instructaj de la doamna X (nu știu cine i-a reținut numele, eu una nu, știu că am înțeles că lucrează la ursus de câtă vreme am văzut eu lumina zilei), care ne-a explicat cum să mirosim, cum să gustăm, cum să așa, cum să așa...
Am avut de ales între trei mostre: A, B și C. Nu o să mă apuc să descriu în detaliu cum a fost fiecare în parte, căci glandele salivare ale cititorilor ar putea inunda tastatura și nu am chef să plătesc tastaturi, dar, pe scurt... A-ul nu mi-a plăcut. A avut un gust prea comun. Dar danteluța de pe pahar era sexy... B-ul, preferata mea... A alunecat tocmai bine până unde a trebuit. C-ul... a fost ca o combinație între A și B, în ideea ca era cam amară, dar aluneca bine... (does it make any sense?).
Marea surpriză a fost bufetul suedez de după, din care ne-am înfruptat mai mult sau mai puțin cu delicatese, aici mă refer la mâncare, nu la berărițele ce ne-au servit berea și întâmpinat, tipe drăguțe, cu fustițe scurte, cum îi șade bine la o berăriță. Am primit și câte un 6-pack de bere care s-a cam terminat, dar experiența în sine a fost una foarte frumoasă, pe care aș mai repeta-o oricând.
Eu îți mulțumesc, Ursus, pentru ocazia ce mi-ai oferit-o și ne revedem cât de curând!

Ca un P.S.: Se pare că la acest eveniment au participat oameni mai mult decât interesanți, printre care și Vlad(care a rămas cam crispat când i-am zis un "Salut") și Mihai de la ilariant, și diverși bloggeri, printre care : Robin Molnar, Lorand Minyo, Bogdan Beșliu , Teo și Gabriel Aldea. Din păcate, am constatat că deși sunt clujeancă și am blogul ăsta, îmi sunt cam străini bloggerii de succes din Cluj. Asta o să dezbat eu mai pe lung, mai pe lat și mai pe larg în altă postare....
P.P.S. : urmează poze în curând

Un comentariu:

  1. Offtopic: Ca să fii în temă cu ce mai face online-ul clujean, intră pe bloguri și dă-ne add pe FB. :D

    RăspundețiȘtergere