02.03.2011

It is time for a change. It is time for the words to pop out.

Dialog
(08.03.2010)
Stateam in pat
Spalandu-mi fata cu lacrimi.

Nu mai putem visa.
Ni s-au terminat visele…

Nu e adevarat,dragule.
Prinde visele in zbor in somnul tau.

Nu mai putem fii frumosi
Fericirea consta in lucruri artificiale.

Nu! Priveste-mi zambetul!
Priveste inima mea care tresalta cand te vad!

Nu mai putem fii buni.
Bunatatea inseamna bunastare si bogatie.

Nu! Eu sunt buna!
M-am daruit intru totul unei persoane: tie.

Nu mai putem respira.
Aerul contine toxine care ne ingreuneaza plamanii.

Nu e asa! Respira!
Vino intr-un parc si respira aerul expirat de mine!

Nu te mai iubesc.
Nu mai am nici un sentiment fata de tine.

Eu te iubesc.
Si te voi iubi mereu…Intotdeauna.

incep o noua piesa de teatru,unde actorii raman,in mare parte,neschimbati,in afara de doua suflete care isi vor juca propriile roluri...trebuie sa fim tari si,ca in orice alta religie, sa nu ne schimbam opiniile...sa continuam sa credem in ceea si in cea in care am crezut pana acum. Cortina s-a ridicat. Piesa incepe.

Un comentariu: