02.02.2016

Atunci

Cred ca singura constanta din viata mea sunt tabieturile. Dimineata, cafeaua reincalzita si 3-4 tigari.
Restul...
Atunci marele oras nu ramanea o priveliste dupa perdea, paharele de vin nu ramaneau pe jumatate pline, drumetiile nu se terminau la marginea unui gand.
Alte frici, alte bucurii.

*******************************************************************************
Blitzuri, umbrele, ochi, pensule, un decor de hartie si o esarfa. Capul prea plin de litere si degetele tremurande. Mai da jos ceva, cauta naturalete sub tona de machiaj, si doi ochi ce patrund pana in oase. Nu intelege de ce face asta si nu stie daca ii place.
Alti doi ochi de dincolo de sticla, ascunsi dupa lumini orbitoare. Si ea ... dezbracata.
Comenzi din toate partile, zambeste, nu zambeste, intoarce capul, ridica mana, ai clipit, capul sus, stai ca schimb obiectivul.
Cum schimbi obiectivul?
Cand eu sunt intr-un lan de grau inconjurata de maci si mangaiata din toate partile de petalele ce urmeaza sa cada la cea mai mica atingere?
Cand soarele acoperit de nori imi incalzeste trupul si lumina lui calda ma face sa zambesc?
Uite, o buburuza!
Intind aratatorul si urca pe degetul meu si singurul meu gand este ca nu exista creatura mai gresit interpretata - Ruza buburuza din cartile de colorat avea fundita si palarioara, cand colo, insecta asta este  un carnivor feroce. Plus ca ochii nu sunt mari, nu are fundita, nu are palarioara si zboara... Unde vei zbura, acolo ma voi marita!
Un val de caldura...
Zambeste! Ce dracului faci?
Machiaj!
Lumini!
Plangi?
Ce ai?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu