07.01.2012

Război

"You have suffered enough. And warred with yourself. It's time that you won."

Îmi e greu să înțeleg cum unii pot fi atât de grei de cap. Măi, țin la tine. O știi. Te găsesc și în locurile în care nu te caut. Cum mama dracului poți să te întorci cu spatele la ceva ce ți-ai dorit?

Am pus norii în fața soarelui să nu te ardă și ți-au întunecat de tot privirea.

Ia-mă de mână și hai să nu ne mai distrugem reciproc. Hai să zburăm dracului unde e bine și frumos și hai să o facem împreună. Eu nu vreau să mă repet. Și o să fie ultima oară când te mai trag de mânecă. Nu promit că o să aștept la nesfârșit, căci nu sunt zeița timpului. Spun doar că o să sper până la îngeri și inapoi.

Citez de la tine "ca plec din cluj ... aia nu inseamna ca se rupe tot ... daca plec" Propun Picătura

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu