04.09.2010

Cinci septembre doua mii si zece

20.
1. Exista suflete pereche. Si eu am extraordinarul noroc ca sufletul meu pereche sa fie fata albastra.
2. Este foarte usor sa ranesti.
3. Este cu mult mai usor sa ierti.
4. Sunt puternica. Am trecut peste o tona jumatate de prostii, si probabil o sa fiu nevoita sa trec peste mai multe. Si o sa o fac.
5. Omul este un copil.
6. Prieten e cel ce iti e alaturi si la rau, dar si la bine. Pentru ca fericirea e reala doar cand ai cui sa o impartasesti
7.Pot sa scriu. Si cum am spus-o de multe alte ori, chiar imi iese.
8. Lumea nu este a mea. Si de aceea e mult mai sigur pentru toti daca traiesc in lumea MEA.
9. Stiu sa nu repet greselile, fie ale mele. fie ale celorlalti. Si asta este CEVA.
10. Dragostea dureaza fix trei ani.
11. Pot sa ma adaptez la orice mediu. La unele mai greu, la altele mai usor. dar important este ca reusesc.
12. Sentimentul ce se numeste "dor" ma doare cel mai tare. E singurul lucru ce ma macina pana in maduva oaselor.
13. Nu sunt o persoana fericita. Adica am momentele mele, dar nu sunt fericita in mod constant...deocamdata
14.Cifrele care imi guverneaza viata sunt 2 si 3. Si nu e paranoia, e doar o observatie.
15. Imi place sa imi indeplinesc visele. Sentimentul asta este unul ce ma convinge sa merg mai departe.
16. Am trait ceea ce multi numesc "prima iubire". Da, este fantastica si da...doare.
17. Sunt feminista. Port rochii [poate de prea putine ori] si cred cu tarie in "the pussy power"!!!
18. Am un talent in a face oamenii sa zambeasca. Si banuiesc ca e de bine.
19. Ador cafeaua si tigarile.
20. I thank God I'm pretty for the occasional champagne I never asked for.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu