21.07.2016

Gone

Ai plecat,
Propozitie simpla.. Chit ca ar fi trebuit sa scriu "ați plecat"
Dar probabil pentru voi nu mai conteaza ora, diacriticele sau cator persoane vreau sa ma exprim.
Cu siguranta o sa imi lipseasca sclipirea aia scurta cand se da perdeaua deoparte si urmeaza o intrebare la care singurul meu raspuns este "ce?" sau mai bland spus "poftim?"
Probabil ca in ultimele 72 de ore am invatat iar mai multe decat altii invata intr-o viata. Sincer, prin cate invataturi de genul am trecut, mi s-a cam urat. E un nod in gat.
Un nod pe care , desi faci tot posibilul sa ii gasesti un capat, e intr-o amintire mult prea indepartata sa o ajungi, Cand ma gandesc la tine, vad o vita de vie si povestile lui Ispirescu pe vinil.
Facem eforturi prea mari pentru a fi bine si uitam de binele altora,

Stiu cine vrea sa ma vada mireasa. Probabil ca voi veti avea cel mai bun loc.

Nu imi cer scuze pentru nimic. Tot ce am facut a fost facut cu buna stiinta si cu asumarea unor riscuri. Atat vreau sa stiti:
Multumesc ca m-ati facut. Multumesc ca a fost in lumea asta, nu intr-o metafora din capul meu.
Multumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu