24.05.2010

Day 3

Trec peste a injura informatica si limbajul html si trec la a povesti cu intarziere de aproape o luna experienta din ziua a 3-a, de intai mai, cea mai frumoasa zi.

Dupa o noapte lunga si friguroasa, s-a facut dimineata. Am ratat cu brio rasaritul, preferand sa sed in regatul lui Mos Ene, in care m-am ratacit pana pe la vreo 4 p.m. Deci am dormit bine ca sa imi incarc bateriile pentru concertele de sambata seara. Pana la ora aia, pruncii mei s-au plimbat pe plaja si au adunat scoici si si-au facut poze. Ne-am mai plimbat pana la granita cu Bulgaria, l-am vazut pe Ghiaur care de spart ce era nici nu m-a auzit cand l-am salutat. Trageau oamenii lui de el in ultimul hal. Avea camasa albastra ca marea si probabil era prea hipnotizat de mare, nu e de la ce o fi fumat.
Apoi, am vazut avioane care se distrau pe cer, o masina ingropata in nisip...nu stiu daca si cum a iesit, niste nudisti sexy, am aflat ca fetele cand erau mici tatal lor le legau de masina si le trageau cu sania, fetele si-au luat bratari din vama, am admirat motoarele pana ne-au curs toate balele posibile.
Si incetuc a venit si seara. Si odata cu seara concertele. Ne-am intalnit cu Lorena langa o casuta alba (stii locul?), ne-am incalzit cu bere si vodka si i-am ascultat pe Replace, Chester si Za Duff pentru incalzire. Baietii sunt chiar faini. Za Duff m-au cucerit cu piesa "Nu te vreau". Problema a fost ca in timp ce cei de la Za Duff cantau, le-au picat generatorul, si cum totul, in afara de tobe aveau nevoie de curent pentru a ne incanta auzul, a picat totul. Tipul de la tobe a salvat putin momentul, dupa care am avut eu chef sa salvez situatia - doar sunt o fetita PowerPuff- si am inceput sa cant " The Stuff, the Stuff, the Stuff is on fire"x3 si spre mirarea mea, multimea a inceput sa urle "We don't need no water, let the motherfucker burn". Apoi am mai cantat cate ceva de la Metallica ( nu imi amintesc ce...cred ca Whiskey in a jar). Se pare insa ca pentru Lu a fost benefica aceasta mica pana de curent, incat a gasit un tip cu care s-a simtit bine vreo 2-3 zile...iubiri din Vama. Nu zic ca eu am fost Cupidon, ca nu vreau sa ma laud :))
Intr-un final, dupa vreo 15 minute in care am inghetat incet, a revenit curentul si dupa ce cei de la Za Duff (deja i-am mentuinat de prea multe ori) si-au terminat concertul, a urcat, dupa cum a prezentat-o Butch, o doamna (mai doamna e tanti de servici de la scoala decat aia) care a luat microfonul si ne-a tinut un discurs despre reciclare, ca sa tinem Vama curata si sa o pastram asa. Din public a izbucnit "Reciclati asfaltul". Doamna a iesit de pe scena, prezentandu-i pe cei de la Vita de Vie. Au urcat instrumentistii, dar Despot nicaieri. La care Cris incepe sa urle " Trei in pula mea!", iar multimea cuprinsa de frenezie a inceput si ea sa urle. Am si uitat de cate ori am urlat fraza mea de suflet " Da-i pe pizda!". Ma rog, concertul de la Vita a fost foarte tare, mai ales cand Despot a spus cu un limbaj academic: "Ar fi si mai bine daca ati da la o parte reflectorul asta care imi fute ochii". Multimea a izbucnit in aplauze si urale. Stiu ca am cerut bis la o piesa...nu imi aduc aminte la care. Dar ne-a cantat-o, lucru ce il admir la orice artist. Apoi au urcat pe scena E.M.I.L. care au fost geniali. Am facut pogo vreo juma de ora. Plus un wall of death. Si pe nisip pogo e cel mai tare. Oamenii foarte sociabili m-au servit cu Stalinskaya, vin, tuica, Discovery, Finlandia, etc. Si nu mi-am rupt unghiile in pogo. Mi le-am rupt ulterior cand eram sparta prin ceva apartament din Cluj (detalii...). Piesa "Dub Shot" a fost cel putin geniala, mai ales cand Butch a prezentat-o : "Uitati luna! Nu vi se pare ca seamana cu o felie de lamaie?". Eu am ramas fara voce. Apoi pe "Copacii infloriti" pogo la greu. Intr-adevar, experienta E.M.I.L. a fost ceva cu ce voi ramane toata viata. Si mi-e dor de mor de pogo pe nisip. Dupa astia, au urcat URMA pe scena, care a adormit noua zecimi din multime. Asa ca eu, Ovi si Lorena am mers si am mancat o shaorma sa ne mai trezim din betia care nu stiu daca a fost de la alcool sau de la briza marii. Apoi am mancat mere de alea cu zahar- dracu stie cum le zice. Dupa care, la Stuff bagau muzica super tare si am mers si am dansat pe-acol vreo juma de ora, unde am socializat enorm, la fel cum facusem pana acum. Pe la vreo 3 , frigul a pus stapanire pe noi si ne-am refugiat langa un foc de moldoveni, unde iar am baut ceva vodka. Apoi ne-am retras incetuc catre cort, unde am avut o experienta groaznica. Pe la vreo 5 m-am trezit tremurand la liber. Nu am prins nici un fel de patura sub si pe mine, iar nisipul era rece. M-am trezit aproape plangand, rugandu-l pe Ovi sa facem schimb de locuri - doar au prioritate femeile si copiii, iar eu sunt cate putin din fiecare.Intr-un final am adormit putin mai incalzita (hai sa nu te incalzesti intre Iazvan si Ovi).















Un comentariu: